
Vore forsikring samarbejdspartnere er stolte af deres håndværk og har styr på både håndelag, lave priser og prima service. Vi samarbejder udelukkende med energiske forsikringsvirksomheder, og dermed kan vi love seriøst forsikringsarbejde hver gang. Beskriv din forsikringsopgave i forsikringsmæglerformularen (det tager under 9 min).
Vi mailer dig 100 pct gratis og hurtigt 2-3 billige forsikring tilbud i dit nabolag fra prekvalificerede forsikringsselskaber. Det er aldeles uforpligtende og gratis at bestille brugbare tilbud på vores forsikringsmægler portal og forsikringsmæglerne påtager sig alle slags forsikringsopgaver alle vegne i din kommune. På ret kort tid får du gratis 3 superbillige tilbud på gode og billige forsikringer.
Vælg et af forsikringsbuddene og få cirka 18% i kontant rabat på din forsikringsmægleropgave. Find let kreative forsikringsfirmaer på tilbudsportalen 3forsikringstilbud.dk. Vi vil garantere at samle gratis 3 friske tilbud på dit forsikrings problem nær dig ved kreative forsikringsselskaber. Når du nu er i gang, så kan du også få 3 gratis tilbud på en flytning uanset hvor i Danmark du flytter fra og til.
3 gratis forsikring tilbud lige i lommen
For at nogen kan siges at drive forsikringsvirksomhed i lovens forstand, må det kræves, at virksomheden grunder sig på en planmæssig stordrift, dvs. en – mere eller mindre tilforladelig statistik over indtrufne skadestilfælde og en sandsynlighedsberegning over kommende skadestilfælde. Det er kun forsikringsaftaler, der indgås med forsikringsaktieselskaber, gensidige selskaber eller andre selskaber og institutioner, der omfattes af loven.
I praksis betyder dette, at loven kun finder direkte anvendelse på virksomheder, der omfattes af lov om forsikringsvirksomhed, jfr. lovbekendtgørelse nr. 726 af 31. oktober 1990. Uden for lovens direkte område falder i hvert fald aftaler, der indgås med enkeltmand. Garantikontrakter og kautionsaftaler, der indgåes med banker eller andre pengeinstitutter, omfattes ikke direkte af lovens bestemmelser.
Derimod er det muligt, at lovens bestemmelser i et vist omfang kan anvendes analogt på sådanne aftaler. På den anden side finder loven anvendelse på garantikontrakter (garanti forsikring) og kautionsaftaler (kredit forsikring), der indgås med forsikringsselskaber. Dette gælder også de såkaldte pantebrevsgarantier, dvs. garantier for, at ydelserne på nærmere bestemte private pantebreve bliver betalt rettidigt.
Få 25-30% i megarabat på en god forsikring
Det er vigtigt, at man betragter organisationen som en helhed og ikke forsøger at skabe skel mellem de to dele. Begge parter arbejder nemlig gensidigt for den fælles sag, og begge parter trækker på den samme hammel. I hele dette samarbejde kan man anlægge den betragtning, at skadebehandlingen er sandhedens øjeblik. Det er på dette tidspunkt, at den egentlige vareudlevering finder sted. Dagligt erfarer vi, at det er en risikofyldt verden, vi lever i. Selv når vi ser bort fra menneskehedens mere bevidste ødelæggelser gennem krig, krigslignende aktiviteter og terrorhandlinger.
Gennem nyhedsmedierne ser og hører vi om store brande, storme og orkaner, der mere eller mindre jævner huse med jorden, om indbrudstyverier og hærværk, om skibsforlis, tog- og flykatastrofer og bilulykker. Vi præsenteres for hændelser, hvor personer kvæstes eller omkommer. Med udgangspunkt i den ovennævnte case vil det her blive behandlet, hvordan denne risikofyldte verden skaber forretningsmuligheder for forsikringsselskaberne. I og med at den enkelte kan gardere sig mod de økonomiske følger af de mange risici, der truer os alle, gennem løsninger, der bliver lønsomme for forsikringsselskabet.
Man ser her en situation, hvor kunden har en bil, som han ved, kan blive udsat for skader, som økonomisk kan blive dyre for ham selv at betale. Dette giver forsikringsselskabet en forretningsmulighed, fordi selskabet netop har et produkt – en bilforsikring – der kan dække sådanne mulige skader. Fælles finder man således den løsning, der dækker kundens behov. Nemlig at yde sikkerhed mod et tab ved at udstede en police for en bilforsikring, som kunden skal betale en aftalt præmie for. Som det ses, er det kunden, der er udgangspunktet, og det er vigtigt altid at holde sig for øje. Det er kunden og hans forhold, der er den afgørende forudsætning for, at der kan være behov for forsikring.
Leave a Reply